Vilacha as Cortes - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Club trappistentrappers - WaarBenJij.nu Vilacha as Cortes - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Club trappistentrappers - WaarBenJij.nu

Vilacha as Cortes

Door: Zuid Afrikaan Gordon Bell

Blijf op de hoogte en volg Club trappistentrappers

02 Augustus 2014 | Spanje, Portomarín

Mes Amigo:
Even terg naar gisteren, wat doen we zoal na zo'n rit; eerst drinken we altijd een koude klets cerrrveza op de goede afloop. Daarna douchen en opfrissen, hierna gaan we rond 19.30 uur ( in Spanje gaat bijna niet eerder ) eten. Na het eten wat wandelen, eventueel stad bezichtigen eventueel een afzakkertje pakken en dan naar bed. Nu zagen we gisteren voor het eerst een bekende uit Rijsbergen dachten we !? Kennen jullie het verhaal en liedje van;
De hond van Sjarel Donkers heeft gejongd...heeft gejongd etc.
en de hond van Juul Bedaf heeft het gedaan....etc. nou die Juul Bedaf kwamen we gisteren avond tegen bij Casa Pichin, maar deze meneer praatte alleen maar Spaans.
Vandaag gearriveerd in Portomarin, althans in een klein plaatsje ervoor, bij casa Banderas. Rit was toch zeer pittig over de alto do Poio naar 1335 mtr hoogte en regelmatig op en af. Uitbater van casa Banderas is een Zuid Afrikaan met 2 Deense vriendinnen.

Morgen laatste etappe van ongeveer 100 km en aankomst op onze eindbestemming.

A Manana

• 02 Augustus 2014 - 21:27

Jose Claassen:

En mannen.........gaan jullie de hoofdmis halen of het "lof".
    In ieder geval alle lof over de berichtjes elke dag, en natuurlijk alle lof voor jullie . Een hele mooie prestatie.
    Wat een mooie reis!!!
    Geniet er morgen nog een keer van!

Groeten Jos en José Claassen

• 02 Augustus 2014 - 21:53

Louis Van Den Boek:

Ha de mannen en begeleiders. Dat verhaal van eventueel nog een afzakkertje zullen we maar met een korreltje zout nemen. Morgen gaan jullie een prachtige uitdaging volbrengen en dat is knap. Wat een klasbakken, hoe moeten wij jullie de rest van h er t seizoen nog zien te volgen? Geniet er nog een paar dagen van en dan horen we snel alle details. Grt. Louis en Jose

• 02 Augustus 2014 - 22:05

Ad Peeters:

Hoi Camino's, Morgen is het dan zo ver. Jullie doel wordt bereikt. Klasse gedaan. Geniet van de finale etappe en van de finish op het kerkplein. Dat lijkt me kicken. We horen volgende week de verhalen wel.
    Groeten, Ad en Ellie

• 03 Augustus 2014 - 10:22

Hans En Sandra Roelands:

Heej mannen

De leste meterkes, nog veul succes!

Groetjes ut agtmaol

• 04 Augustus 2014 - 18:29

Sara:

Thank you guys for a great evening at casa Banderas.
    Dutch bikers sure know how to party!
    I wish you good luck and keep up the good energy.

A big kiss to all of you but the biggest kiss goes to the farmer!!

Sara - the crazy Dane