Molinaseca , Ponferrada - Reisverslag uit Molinaseca, Spanje van Club trappistentrappers - WaarBenJij.nu Molinaseca , Ponferrada - Reisverslag uit Molinaseca, Spanje van Club trappistentrappers - WaarBenJij.nu

Molinaseca , Ponferrada

Blijf op de hoogte en volg Club trappistentrappers

01 Augustus 2014 | Spanje, Molinaseca

Mes Amigos:
Even voorstellen: Jose en Rien Dictus; Onze begeleiders van deze tour, willen we apart in het zonnetje zetten. Onze hoop op de moeilijke momenten, onze steun en toeverlaat: 18 dagen lang zijn we harstikke verwent door hun goede zorgen, raad en daad en altijd lekker eten tijdens de 2 soms 3 pauzes per rit. Hebben 18 dagen aan tafel kunnen schuiven en zo weer opstijgen.
Jose en Rien namens de Ocho Cerveza groep beklimming naar Crruz de Ferro Bedankt en Chapeau voor jullie bijdrage.
Vandaag mooie rit voor de wielen gehad onder goede weersomstandigheden. ( behalve de tegenwind ) Na het plaatsje Astorga naar Cruz de Ferro voor de wielen gehad. Hier hebben we de boodschap van Joke en Cees op de top gevonden. Gisteren hadden we een beetje een weddenschap om op de grote plateau naar boven te fietsen maar dit is maar door 2 man gelukt. ( 50/25 ).
Aangekomen in Molinaseca bij Casa Pichin zijn we met open armen ontvangen.
Morgen alweer de voorlaatste rit naar Portomarin 124 km met opnieuw een mooie beklimming.

a Manana

• 01 Augustus 2014 - 23:43

Corina Vd B. :

De finishvlag is bijna in zicht. Wat een fijn gevoel moet dit geven! Succes weer met de kilometers morgen en zorg goed voor jezelf en elkaar. De warmte zal w.s. weer de grootste aanslag zijn op jullie inmiddels getrainde lijven. Drinken en smeren en jullie komen weer helemaal toppie aan op jullie bestemming. Succes weer mannen. Gr. Corina vd Broek

• 02 Augustus 2014 - 08:02

Ad Peeters:

Mannen, de laatste loodjes komen in zicht. Maar als ik het allemaal zo lees zijn het voor jullie zeker geen loodjes. Maar is iedere dag een kadootje. Nog 2 dagen en de lange reis zit er op. Maar voorlopig zou ik daar niet aan denken en nog genieten van wat komen gaat. Veel plezier vandaag en hou alles heel. Groet, Ad

• 02 Augustus 2014 - 09:15

Gerda Nouws:

Luitig da ve na zo ver rijden ok nog iets bekents tegen komt ,hebben joke en keske goe gedaan weten we nu zeker da jullie er zijn geweest. Succes met de laaste kilometers en tot ziens fietsgroetjes Gerda

• 02 Augustus 2014 - 22:31

Riet En Rinus Machielsrn:

Geweldig he zo een rit. Succes het laatste stuk en omarm Jacob in de Baseliek.
    Groetjes Riet en Rinus.