Midi - Pyrenees - Reisverslag uit Agen, Frankrijk van Club trappistentrappers - WaarBenJij.nu Midi - Pyrenees - Reisverslag uit Agen, Frankrijk van Club trappistentrappers - WaarBenJij.nu

Midi - Pyrenees

Blijf op de hoogte en volg Club trappistentrappers

24 Juli 2014 | Frankrijk, Agen

Man van de dag vandaag Dre ( krul ) Braspenning.
Niet Tim Krul maar Dre Krul hebben we vandaag letterlijk en figuurlijk in de bloemetjes gezet vanwege zijn 57e verjaardag. Heel de dag stond in het teken van dit heugelijk gebeuren, wat startte in Rocamadour om 00:00 uur.
Vandaag relatief korte etappe van 133 m met toch de nodige klimmetjes voor de kiezen gehad. Het weer was tropisch met temperaturen van boven de 30 gaden. Onze stop juist voor Agen maakte alles weer goed, tot heden de beste plek to be. Ontvangst, de kamers, eten, zwembad en de was werd ook nog voor ons gedaan.
Teller staat momenteel op 1130 km; wat betekent dat we over de helft zijn gekomen. Morgen weer een lange etappe van 164 km naar Amou. ( ligt voorbij Pau )

Cordialement et A Demain.

• 24 Juli 2014 - 22:11

Corina Vd Broek:

He jongens! Goed te horen dat jullie dag weer prima is verlopen. Hopelijk zijn jullie inmiddels stilaan een beetje "gewend" aan de tropische temperaturen. Dre een dikke proficiat met je verjaardag. Ws heeft Jan vannacht/vandaag nog t kado aan je gegeven, nl. het groene shirt met rugnummer 24 Krul shirt :-). Wil jullie nog een fijne avond en voorspoedige rit voor morgen toewensen. Pas een beetje op mekaar en op de temperatuur. Drinken is jullie grootste vriend :-) kijk weer uit naar jullie volgende verslag. Veel succes en plezier weer morgen. X Corina vd B.

• 24 Juli 2014 - 22:33

Han En Jos Mensen:

Ook van ons een dikke proficiat voor Dre Krul. Gelukkig gaat alles nog voorspoedig op een gebroken frame na dan toch! Veel sukses voor de komende dagen. Groetjes vanuit Zundert.

• 24 Juli 2014 - 22:42

Louis Van Den Broek:

Laten we beginnen met de Dre te feliciteren met zijn 57e verjaardag en nog vele gelukkige en gezonde jaren toegewenst. Proost er maar lekker op, maar niet teveel, want dat kan deze of gene morgen weleens opbreken.
    Lees dat jullie uitkijken naar de 1000 m. grens, maar als Pau gepasseerd is, gaat dat niet lang meer duren. Ik hoop voor jullie dat na de Pyrenëen, iedereen nog zo positief is over de bergen boven de 1000 m.
    José, verwen ze niet te hard, want watjes worden nie geboren, die worden gemaakt! Of is da vloeken in de kerk, als ze al meer als 1000 km onder de wielen hebben gehad.
    Succes en de groeten Louis.

• 24 Juli 2014 - 23:15

Jan En Cor Roelands:

Dré van harte, nog veel gezonde jaren, wat de tocht betreft ben je al bijna over de helft qua leeftijd nog lang niet.
    de groeten aan allemaal en vooral aan jean Pantalon en degene die tegen mij Nonkel mag zeggen.
    fietsze.
    Jan en Cor

• 24 Juli 2014 - 23:18

Ad En Ad Wouters:

Hoi mannen

Dré bras. Proficiat met je verjaardag.
    Proficiat iedereen de helft zit er al op,
    De tweede helft gaat zeker lukken.
    We blijven jullie volgen
    Nog veel succes voor jullie allemaal

Groetjes Ad en Ad Wouters

• 24 Juli 2014 - 23:38

Gerda Nouws:

Het kan nog net Dre een geweldige verjaardag moet je mee maken een hiep per de piep hoera en een hele DIKKE kus en die verdienen jullie allemaal wel natuurlijk .Leuk om jullie te volgen zo, ge fiets nog maar een stukse verder dan kom der nog wel . heel veel fietsgroetjes Gerda

• 24 Juli 2014 - 23:46

Geert & Miet Roelands:

Hoi,mannen ,jullie doen goed je best met fietsen,maar ook met eten en drinken zo wij kunnen
    zien wat er op de tafel staat,wij vinden dat Jose en Rien goed hun best doen voor jullie,
    en voor Dre nog[ GEFELICITEERD ] mooie muts op

Gr,Geert en Miet Roelands

• 24 Juli 2014 - 23:53

Johan En Petra Van Alphen:

Op de valreep Dre, nog van Harte met je verjaardag.
    Wij hopen dat jullie nog veel gezellige kilometers mogen maken. Veel succes bij de tweede helft en geniet er vooral van.
    Succes.

• 25 Juli 2014 - 07:31

Frans Van Saane:

Hallo Dré,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Eigenlijk dacht ik dat je 47 jaar geworden bent. Jammer dat je kleinkinderen er niet bij kunnen zijn, maar tussen zulke fietsvrienden lijkt het mij een feest je vergjaardag te kunnen vieren.

Mede namens alle clubleden gefeliciteerd.
    Groet, Frans

• 25 Juli 2014 - 07:48

Ad Peeters:

Hoi Camino,s,
    De lange weg tussen wens en werkelijkheid zit er nu voor de helft op. Veel ervaringen en anekdotes opgedaan waar wij, zij het van afstand, ook van hebben mogen genieten. Dank daarvoor. Nu aan de bak voor het tweede deel. Dat gaat ook weer een succes worden. Hou het hoofd en uiteraard ook de rest cool. Veel plezier en geniet ervan. Ad

• 25 Juli 2014 - 08:13

Dré En José Vanlaerhoven:

Dré gefeliciteerd.
    Ze hebben je mooi in de zon en bloemen gezet.
    Shirtnummer 24 geeft wel veel verantwoordelijkheid in de groep natuurlijk :)
    Maar als jullie onderweg op tijd de wisseltruc toepassen en elkaar uit de wind houden, een zetje in de rug, waar nodig, gaan jullie een hele mooie finale tegemoet.
    Op naar de 2de helft!!!

Groet Dré en José

• 25 Juli 2014 - 08:18

Marina Roelands:

Te hopen dat jullie nie te lang gefeest hebben.....Dre alsnog proficiat....
    Voor vandaag weer veel veilige kilometers gewenst....en vooral weer veeeel drinken!!!
    Het eerste deel zit erop, nu het tweede deel op. Zet hem op!!
    Jose en Rien zorgen idd heeel goed voor jullie!!!
    Grt. Marina, Rowy en Jelle

• 25 Juli 2014 - 11:32

Corina En Rowie Van Hooijdonk:

Nog gefeliciteerd met je verjaardag Dre. De foto's zien er heel mooi uit. Voor vandaag weer veel plezier. Doe allemaal voorzichtig en de groetjes aan iedereen.
    Corina en Rowie

• 25 Juli 2014 - 13:51

Jac En Lia Bastiaansen:

Hoi Dre. Te laat maar niet minder goed gemeend. Proficiat met je verjaardag.
    Heel veel succes met jullie missie om naar Santiago te fietsen. Petje af hoor.
    Leuk om het via de verslagen een beetje te volgen.

• 25 Juli 2014 - 15:57

Jan Hoevenaars:

Klasse van jullie om zo,n afstand te fietsen, succes, en vooal Wim Michielsen toy toy

• 25 Juli 2014 - 19:24

Luc Hoevenaars:

prachtig, wat een uitdaging. Ik wil jullie heel veel succes toewensen en nog veel veilige km-ers.

• 25 Juli 2014 - 23:09

Bernard:

Proficiat Dré, nog vele gezonde en sportieve jaren en kilometers. succes verder!!