Glooiend Landschap Noord frankrijk - Reisverslag uit Auxerre, Frankrijk van Club trappistentrappers - WaarBenJij.nu Glooiend Landschap Noord frankrijk - Reisverslag uit Auxerre, Frankrijk van Club trappistentrappers - WaarBenJij.nu

Glooiend Landschap Noord frankrijk

Blijf op de hoogte en volg Club trappistentrappers

20 Juli 2014 | Frankrijk, Auxerre

Bonsoir les Amis; Groep weer veilig aangekomen in Auxerre. Hebben een zeer mooie tocht gemaakt door de lange uitgestrekte glooiende korenvelden van Noord frankrijk. Weercijfer vandaag een 8, ideaal ondanks de nog steeds constante harde tegenwind. Verder geen spectaculaire zaken meegemaakt, geen materiaal pech of grindpaden vandaag. Wel iedereen weer blij toen we Auxerre binnen reden.
P.S. we hebben ook volgers uit Belgie en ook fans vanuit de USA.

Morgen 155 km. naar Lurcy Levis. A demain.

• 20 Juli 2014 - 21:17

Corina:

Goed gedaan weer jongens. Trots op jullie. Morgen weer een fijne fietsdag toegewenst. Dikke kus X Corina van den Broek

• 20 Juli 2014 - 21:32

Judith Van Der Kloof:

Toppers zijn jullie! Geniet van alles wat je meemaakt en koester de talrijke mooie momenten.

• 20 Juli 2014 - 21:53

Ad Peeters:

Hoi Camino,s,
    Een relatief rustige dag lijkt mag ook wel eens na 2 hectische. Zal de champagne uit deze streek wel smaken vanavond. Geniet er van. Voor morgen weer een mooie rit gewenst. Groet Ad

• 20 Juli 2014 - 22:29

Marina Schrauwen:

Goed gedaan jongens leuk jullie verhalen te volgen zet um op
    en ik hoop dat de broeken van Jos niet gekrompen zijn in de droger,
    Wat je toch allemaal kunt leren richting Santiago
    Veel plezier en toi toi

• 21 Juli 2014 - 18:03

Joke En Kees:

Goe bezig.
    Bon courage!!

Ps: Wim, het gonst van de geruchten dat je een nieuwe sponsor hebt, na het zien van deze foto kun je dit niet meer ontkennen?

Groe(n)ten,
    Joke en Kees

• 21 Juli 2014 - 19:21

Annie:

Hallo mannen,

Dat gaat helemaal goed komen met jullie.
    al een gevoel van een echte Camino!!!!!!! of komt dat pas in Spanje?
    Succes allemaal, groeten uit Zundert

• 21 Juli 2014 - 21:31

Johan En Ria:

He Broer.

Hij gaat goed zeker, de laatste dagen zonder bandenpech en als ik dat broodje zie,
    dat gaat er bij jou ook wel in.
    Ook voor de rest, zet hem op, we blijven jullie volgen
    Groetjes uit het Achtmaalse.

Johan en Ria